miercuri, 2 iulie 2008

Poliţia română





Azi pe la 13:30, pe strada Revoluţiei, o maşină de la Poliţia Rutieră era parcată bine-mersi pe trecerea de pietoni. În apropiere, erau peste 5 locuri de parcare absolut libere, poliţistul nu era prin apropiere. Trebuia să mă întâlnesc cu cineva în zonă, aşa că, aşteptând, am făcut câteva poze. Între timp, a apărut şi "domnul" poliţist, şi nu m-am abţinut să îl întreb "Nu vă e un pic ruşine?", să primesc răspunsul "Ce treabă ai tu?". A urmat o serie de strigăte reciproci, m-am abţinut cu greu să nu îl bag în pizda măsii. Am punctat faptul că el e plătit din banii MEI şi că nu aşa se vorbeşte cu un contribuabil. Replicile lui de retardat erau de genul "Ia mâna de pe maşina poliţiei". A refuzat să se prezinte, deşi am insistat... Din păcate nu am timp să umblu pe la secţie pe la el să îi anunţ superiorul (habar n-am cine sau unde, singurul punct de reper ar fi numărul maşinii şi data/ora). E inadmisibil că cei care trebuie să aplice legea o încalcă cu cea mai mare nesimţire posibilă. Ştiu, o să ziceţi toţi că aşa e în România, da' pentru asta tot nu pot să tac şi să înghit.

Niciun comentariu: